kluven

Mjölken börjar sina och vi kompletterar det med ersättning  och nu kan jag inte riktigt bestämma mig för om jag  ska kämpa på och hoppas på att det ska komma igång igen, vilket det tydligen oftast brukar göra, eller om jag ska dra ner på amningen och så småningom bara köra med ersättning.. Valet borde inte vara så svårt egentligen, för hur mysigt är det inte att amma men det finns både för och nackdelar.. Det jag är mest rädd för är att jag kommer ångra mig sen när det är för sent, att jag kommer sakna att amma.. Det kommer jag nog göra i vilket fall som helst, när jag än slutar..
Jag har hela tiden sagt att det är bättre att mjölken tar slut så att jag slipper bestämma när jag ska sluta, så jag slipper det dåliga samvetet ;) Nu börjar det ta slut men jag vet att jag ändå har ett val, jag kan fortsätta.. Det värsta är att ingen kan hjälpa mig, det är ett beslut jag måste ta själv.. Visst, jag kan få råd och tips men i slutändan så är det mitt val.. Jag hatar val..
Idag fick vi höra det första riktiga skrattet från Vince, hans farmor stod och busade med honom och han blev så uppspelt och skratta.. Hur mysigt och gulligt som helst..

Kommentarer
Postat av: Annso

Mysigt med första skrattet!

2011-01-08 @ 08:58:54
URL: http://mrslovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0