3 veckor kvar =)

Jag har visst höga förväntningar av mig själv, trodde jag verkligen att jag skulle orka gå på stan några timmar och sen åka hem och städa?? Haha nää jag tvärdäcka i soffan direkt när jag kom hem:) Men lite fick vi städat iaf och jag har en maskin tvätt igång, resten tar vi en annan dag:)
På stan hitta jag en jättefin "spelnalle" som får ligga i vagnen, priset det ska vi inte tala om men det fick det vara värt;) Sen köpte jag ett fint väggord som ska sitta ovanför sängen "Lycka"..
Idag är det 3 veckor kvar till bf, hoppas fortfarande på att den lille vill komma ut tidigare.. Det är stort, tungt och klumpigt nu.. Svårt att sova för att jag får ont i höfterna och på rygg kan jag inte ligga för då trycks allt ihop och jag får svårt att andas.. Det är jobbigt att stå, gå, sitta och ligga.. Nu blev det lite gnäll men det är oxå det första jag har att gnälla på under hela graviditeten, har annars haft en helt underbar graviditet så lite får man väl gnälla såhär på sluttampen?!?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0