Trööött

Vad ska man göra när ingenting hjälper?? Inte ens värktabletter, eller det hjälpte ju mot ryggvärken men inte höfterna.. Ska jag behöva ligga och vända på mig varje halvtimme, jag blir ju toktrött.. Men det är väl så det ska vara, bara att vänja sig.. Men förhoppningsvis är inte bebisen vaken varje halvtimme och gör så jag har ont.. Gnäll, gnäll, men jag hatar att jag inte får sova mer än 30 minuter i taget.. Försökte till och med sitta och sova inatt men det gick inte heller så bra.. Tur man inte jobbar så man kan lägga sig i soffan när man vill ;)
Nu ringde tandläkaren oxå, ska dit imorrn pga att jag fått infektion i tandköttet.. Hoppas dem kan göra nånting åt det..
I helgen har det varit massa kalasande,i fredags var vi och firade Daniels mormor som fyllde 71 år.. Fick massa god mat och grejer.. Sen på lördagen var vi på kräftskiva, där började vi med smörstekta kantareller på smörgås hur gott som helst.. Sen kom dem egenkokta kräftorna från Vättern fram, mmmm mumsigt.. Till efterrätt fick vi en riktigt god chokladkaka med grädde så på kvällen visste nog dem flesta hur jag känner mig med min stora mage och jag var ännu närmare på att spricka=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0