Positiv=D

Idag ska jag hoppa i mina mammajeans istället för Daniels mysbyxor (som egentligen ska ligga i bb-väskan;)).. Ska ner till stan en liten sväng, Daniel ska kolla efter ny innebandyklubba och lite så, så jag tänkte jag skulle följa med och röra lite på mig.. Är jobbigt att röra på sig men det måste ju vara bättre än att ligga i soffan hela dagen, det är bara att kämpa på.. Och som det ser ut nu så får jag ta och åka in till min barnmorska imorrn och då har jag tänkt att åka in lite tidigare och ta en sväng på stan i Motala, har sett en såå fin body som jag bara måste ha hoppas bara den finns i butiken för på nätet hitta jag den inte..
Har fått nån äckelklåda oxå, är det inte bristningarna på magen så är det mina svullna fötter eller händerna, armarna eller benen, måste klia nån stans.. Blir galen och jag kan ju inte låta bli att klia, jo magen är jag ganska duktig att låta bli för den blir så fruktansvärt ful, räcker med hur den redan ser ut..

Kommentarer
Postat av: Amokk

du nämner väl klådan för bm!! Kan vara dåliga levervärden.. kram

2010-09-29 @ 17:45:47
Postat av: Mamma

Snart så får du klia på en platt mage, många o långa prommisar med vagnen kommer att göra susen, då är du lika smal som innan, bristningarna brukar blekna bort om inte är de ju inte hela världen:-) Tror jag blir mormor åt en september bebis. Puss

2010-09-30 @ 14:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0