Liten överraskning

Jag och Daniel är inte så där jättebra på att överraska varandra så idag tänkte jag att jag skulle göra det.. Det blev ingen speciell överraskning men jag lagade mat och hade den på bordet när han kom hem från gymet.. Flygande jakob gav jag mig på att göra för första gången och gud så gott det blev, det kan man nästan inte misslyckas med jätteenkelt.. Till efterrätt blev det chokladpudding med vaniljsås, var hur länge sen som helst jag åt chokladpudding och nog första gången med vaniljsås men det var gott det med.. Nu får vi se om jag får nån överraskning snart ;)
Händer och fötter börjar svullna allt mer och mer och fingrarna börjar bli lite ömma, det var tur att jag tog av mig ringen i tid annars hade den suttit fast nu.. Imorrn ska vi till bm och se vad hon har att säga, mäta magen och lyssna på det lilla knytet.. Vill att bebis ska komma ut NU!!!
Har en äcklig, elak, envis fluga här inne som bits eller nåt.. Så fort den är på en så sticker det till nästan som en mygga men det blir inget bett..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0