I väntans tider

Nope, ingen bebis än.. Var hos barnmorskan i fredags och fick ett datum ifall jag måste sättas i gång, det känns skönt att ha ett datum men förhoppningsvis behöver vi inte vänta till dess.. Det trodde väl inte barnmorskan heller, jag ser helt sprickfärdig ut men man vet ju aldrig..
Pappa han tippade på att bebis skulle komma imorrn, den 27 sep kl.8.22 vi får väl se men jag tror inte det.. Fast det skulle vara himla skönt..
Vi har haft en riktigt slapparhelg den här helgen, kanske inte bästa sättet att få igång det men det är skönt och jag orkar faktiskt inte så mycket.. Och jag tror bebis kommer när den är redo.. Och så är det ju faktiskt ganska mysigt att ligga i soffan och känna dem små rörelserna där inne, vilket det har varit gott om i helgen, fast nu vill vi ju att den kommer ut..


Magen är fruktansvärt ful full med bristningar, som jag dessutom rivit sönder så dem är svullna och såriga.. Så därför får ni en skuggbild=)


Kommentarer
Postat av: pappa

Säg inte det, mycket kan hända på 15 timmar!

2010-09-26 @ 17:21:05
Postat av: Ingela

Oj nu vill "den" nog komma ut, snart är ni tre! förmodligen innan veckans slut!! kram

2010-09-27 @ 09:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0