700 kr fattigare och totalt misshandlad..

Ja, jag har alltså varit hos tandläkaren.. Tog bort tandsten för första gången i mitt liv, ingen jätterolig erfarenhet man skaffade sig där.. Men som tur är finns det ju bedövning men tusan va ont den gjorde, tre ställen i underkäken och tre stället i överkäken varav en i gommen den var inte skön.. Kan tänka mig hur det känns att spruta läpparna fulla med botox, fick ju riktig ankläpp av det här men även hakan och näsan är bedövad.. Skulle in till apoteket och affären innan jag åkte hem men jag väntar lite med det, blodig och ingen styrsel i nån av ansiktsdelarna..
Riktigt dum tandläkare oxå.. Innan hon tittat på mig och jag bara talat om vad jag hade för problem sa hon: "du borstar fel, jag ska visa dig sen hur man borstar".. Satte en spegel i handen på mig och visade:"Och så räknar du till 12 på varje ställe, förstår du??" Hela tiden pratade hon med en som om man var ett litet barn, men det är tydligen sån hon är.. Hört talas om henne innan..
Nu ska jag lägga mig i soffan och bara ta det lugnt ett tag..

Kommentarer
Postat av: Anna

VA, fick du bedävning för att ta bort tandsten?? Behövdes de verkligen? Hmm, har tagit bort 3 ggr o visst de e obehagligt men inte gör de ont.

2010-09-14 @ 12:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0