19 sep 10 dagar kvar till bf

Vilken härlig dag det är idag, soligt och skönt.. Hade velat tagit en promenad ner till vallokalen men det är för långt (fast det tar egentligen bara 20 min ner), orkar inte.. Hade varit så mysigt om bebis vart här och man fått tagit sig en promenad med vagnen.. Hoppas det fortsätter vara sånna här härliga höstdagar så det blir många promenader för oss.. Stackars Embla får inte röra på sig överdrivet mycket, men det får det bli ändring på sen när matte orkar röra på sig igen ;)
Som sagt 10 dagar kvar till bf men man ska ju inte haka upp sig på datumet och än så länge har jag väl inte gjort det, jag hoppas varje dag på att bebis ska komma.. Det blir nog värre när den 29 väl har kommit, då räknar jag nog dagarna, fast bebis har förhoppningsvis kommit innan.. Magen är alldeles stenhård och spänd, känns som den kan spricka när som helst..
Mamma var här och mös lite igår, sista gången med magen.. Nästa gång vi ses har hon blivit mormor och jag mamma.. Helt otroligt då är jag själv mamma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0