1 dag till bf

Uppe med tuppen, nästan iaf.. Visserligen är jag uppe lite titt som tätt på nätterna så ingen tid förvånar mig, men det är jobbigt att jag måste gå upp halv 8 för att det gör för ont i höfterna för att ligga kvar och för att jag måste upp och äta.. Känns lite tungt att jag inte kommer få sova en hel natt på länge länge men det värsta är att jag inte gjort det på ett tag nu, att även fast bebis inte kommit så har jag inte fått sova.. Ska inte sömnproblemen komma med bebisen?? Tydligen inte.. Men det är bara att stå ut.. Nu har jag fått i mig lite att äta iaf så nu ska jag krypa ner i soffan och säkert sova lite=)

Kommentarer
Postat av: Anna

hehe, stackare!! De e väl nån slags förberedelse på sömlösa nätter.. men jag tror nog du får sova när bebisen kommer, ja mena dom sover 20 timmar av dygnets 24..hehe

2010-09-29 @ 11:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0