Tisdag

Blev inget ligga och dra sig i soffan idag inte, får se om lilleman tillåter lite vila efter maten.. Jag hade tid på röntgen kl.9.25, vem som nu ger en nybliven mamma en så tidig tid men jag var bara 5 min sen=) Röntgen var för att se om mitt bäcken är för trångt, om det var därför Vince hade svårt att komma ut och om det måste bli snitt nästa gång oxå, om det nu blir en nästa gång.. Jo det vill jag ju, vill ju att Vince ska få iaf ett syskon men just nu har jag lite svårt att se mig gå igenom det igen fast det är ju bara 3½ vecka sen han kom så det kommer nog kännas bättre sen..
Har oxå vart och lämnat in hårddisken, hoppas verkligen killen kan rädda bilderna.. Han skulle höra av sig i eftermiddag så vi får hålla en tumme.. Sen tog vi en liten runda på stan, var tvungen att köpa ett par tröjor till Vince, råkade bli en body oxå;)
Ska äta lite spagetti och köttfärssås nu sen hoppas jag på att jag får vila lite=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0