Han ler

Killen på ON/OFF kunde inte rädda bilderna.. Daniel pröva oxå att leta efter bilderna i datorn, för där hade dem legat innan han flytta dem till den externa hårddisken, datorn hitta bilderna men det gick inte att se dem.. Så nu har vi bara ett alternativ kvar, det är att skicka iväg disken och det kan kosta allt mellan 600-6000 kr.. Men vi skickar iväg den, dem kollar på den och sen hör dem av sig innan dem gör nåt så vi vet vad det skulle kosta.. Med våran tur så säger dem väl att det går att lösa för 6000 kr, klart jag vill ha bilderna men för 6000 vet jag inte det är mycket pengar.. Men minnen har väl inget pris, eller??
Första leendet fick vi utav våran guldklimp idag oxå, bara 3 ½ vecka men jag är säker på att det var det.. Han satt hos mig och så log han, jag funderade på om det verkligen var det men tänkte att det var nog gaser men han såg ändå annorlunda ut.. Sen var han hos Daniel och då sa han att han log men jag trodde honom inte riktigt men sen gjorde han det igen, då blev jag säker på att han log..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0