Skitväder

Idag hade jag tänkt att vi skulle ta en promenad ner till stan, men nä inte i det här vädret.. Jag vet, det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder, men jag tycker inte om det här vädret speciellt inte regnet.. Så hittills har vi bara slöat i soffan, sovit en liten stund och nu ligger Vince på pappas bröst och sover *mys*
Nu ser det iaf ut som det slutat regna och solen försöker titta fram genom de gråa molnen så man kanske skulle klä på sig och gå ut en sväng, inte enda till stan men Embla måste ju rastas oxå så en liten runda kanske..
Blir inte så mycket bilder på bloggen tyvärr eftersom vi lägger in alla bilder på Daniels dator och oftast sitter jag vid min lilla laptop och skriver..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0