Onsdag

Idag har vi varit på hörselkontroll med Vince och det ska inte vara några fel på hans öron, känns ju skönt!! Efteråt åkte vi och kolla på nytt golv till köket och jag tror vi hittade ett som vi kom överrens om.. Så kul, nu är nästan allt klart till köket så snart är det bara att beställa, riva och köra igång.. Ska bli himla skönt med ett helt nytt kök, slippa det där fula bruna och få ett fräscht, vitt, ljust kök..
Sen åkte vi på fika hos Daniels mormor och morfar för att fira hans morfar som fyllde år, fast ja tror nog Vince fick mest uppmärksamhet;)
Ställde mig på vågen för första gången efter förlossningen igår, har efter 2 ½ vecka bara 4 kg kvar att gå ner till min vikt jag hade innan graviditeten.. Blev lite chockad faktiskt eftersom jag har tagit det väldigt lugnt och inte gjort något för att gå ner.. I och för sig så försvann ju ganska många kilon bara av att Vince kom ut, 4570 g vägde ju han, en moderkaka som vägde 1 kg och massa fostervatten.. Så jag är nöjd, sen gör det ju inget om det försvinner några extra kilon oxå, men det viktigaste är att jag kommer ner till min vanliga vikt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fasiken va skönt!!! :) De var verkligen inte dåligt :)

2010-10-20 @ 22:10:20
Postat av: CIllan

Glömde skriva namn :P

2010-10-20 @ 22:10:56
Postat av: Annso

Hej!

Skönt att Vince verkar höra bra :)

och skönt att inte ha så många mammakilon kvar. Att amma måste vara den bästa bantningsmetoden ever! Jag rasade verkligen i vikt.

Hoppas allt är bra med er! Puss o kram

2010-10-21 @ 07:11:59
URL: http://mrslovgren.blogg.se/
Postat av: Amokk

ska du oxå börja med kilohysterin!!

2010-10-21 @ 12:08:01
Postat av: Jella

Nej, ingen hysteri men skönt att gå ner till vad man vägde innan man blev gravid..

2010-10-21 @ 17:16:15
URL: http://jellasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0