Inte alltid lätt

Igår kväll var jag inte så nöjd med min son, när mamma ville sova var lille Vince vaken och skulle inte sova.. Kanske hade han ont i magen för han skrek i nästan två timmar, om jag inte stod upp och vagga honom.. Men la jag mig i sängen med honom så skrek han och låg inte still, men var det magen så var det ju faktiskt inte hans fel.. Tillslut, kl.24 så somna han så då fick jag äntligen gå och lägga mig och han fick sova hos mig då.. Kl.4 vakna vi första gången, bytte blöja och åt lite sen somna vi om så skönt.. Sen var det dags igen kl.7, fick lite mat och så fick pappa gå upp och byta blöja, åt lite till och somna om igen.. Sen fick vi faktiskt ligga till kvart i 11, då var mamma nöjd med sin son ;)

Kommentarer
Postat av: cillan

Roligt att läsa din blogg för ja känner verkligen igen mig i allt ! :) Kram på dig

2010-10-18 @ 17:41:31
URL: http://cillana.blogg.se/
Postat av: Eva

Kan bara hålla med Cillan =)



Vet du gumman, typ två dagar innan ditt inlägg om halsbandet så satt jag o beställde ett sånt =P men i sista sekunden så avbröt jag för jag vart snål... =(

Dom är skitfina ju!



Kul att du bloggar lite mer nu än du gjort på sista tiden(när du va gravid...) Jag vill ju veta hur ni mår och vad som händer =)



Puss o Kram!

2010-10-18 @ 21:16:24
URL: http://mythoughtsinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0