Fotboll

Sitter och tittar på fotboll, eller jag tittar inte så mycket, jag sitter mest och glor på nätet.. Fotboll är väl inte riktigt min grej men jag har inte heller så stor lust att sätta mig helt ensam på övervåningen, känns tråkigt.. Dels får jag ju mysa med mina älsklingar här nere =)
Dagarna rullar på, vi får besök lite då och då, går på promenader och igår va vi i Linköping på Ikea och lite annat men mest myser vi.. Nätterna går hyfsat bra, bara han får vara nära.. Vi hade tänkt att han skulle sova i egen säng men den går inte så jättebra, på bb gick det kanon då sov han i sin balja.. Vi får väl se hur det går i fortsättningen..
Helt underbar är han iaf och min lilla familj är det bästa som hänt mig, kan nog inte vara lyckligare än så här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0