FAN

Är inte på topphumör just nu, alla bilder från förlossningen och första veckan kan vara borta plus massa andra bilder men dem känns helt plötsligt inte så viktiga.. Daniel hade lagt över dem på en extern hårddisk som jag råkade ha ner i golvet, men bilderna fanns kvar då fast det har väl hänt nåt i den efteråt för nu kan datorn inte hitta disken.. Jag hoppas verkligen att det går att fixa, dem bilderna går ju aldrig att ersätta.. Riktig skit är det.. Jag har tänkt i några dagar att jag skulle sätta mig ner och skicka iväg bilderna för framkallning men det har bara inte blivit av och nu kanske det aldrig blir av, tänk om dem är borta.. Eftersom jag var sövd när han kom ut och ett tag framåt så är bilderna allt jag har, blir verkligen jätteledsen om det inte går att fixa..

Kommentarer
Postat av: pappa

Vad tråkigt, går nog att få ut bilderna på något sätt. Hur mår lilla prinsen?

2010-10-24 @ 18:59:32
Postat av: Jella

Ja vi hoppas det.. Lilla prinsen mår bara bra=)

2010-10-24 @ 19:26:01
URL: http://jellasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0