Tisdag

Nu har jag fått pipgrisen att sova, känns som att enda gången han är tyst är när han äter, sover eller när man bär runt på honom, skötbordet funkar ganska bra oxå men där kan man ju inte låta honom ligga hela dagen, dessutom skulle han ledsna efter ett tag och skrika ändå..
Egentligen skulle jag ju passa på att göra mig i ordning medan han sover, men fastna framför "Tyra Show" där det först handla om två små barn, ett på 6 år den andra på 3 år, som svor som galningar och kallade sina mammor bitch.. Så hoppas jag verkligen inte att Vince blir, men det ska han väl inte lyckas med.. Sen kom det in två tjejer som födde barn utan att ens veta om det, va lite intressant.. Tänk att gå 9 månader utan att veta om det, tänk att missa allt det mysiga, magen och sparkarna och inte få gå på ultraljud..
Nu vakna pipgrisen igen, fast nu är han lite glad iaf.. Får se hur länge det håller..
Idag ska jag till tandläkaren, det är ett jäkla spring där.. Dom ska fixa till tanden som jag hade ett stort hål i som dem laga provisoriskt i våras.. Efter det ska Daniel bli pappa på riktigt, då ska vi skriva på papprena.. Blir nog till att ta en promenad hem därifrån sen, man får passa på medan det är fint väder..
Nu har det sprakat lite i blöjan så då kanske han kan slappna av lite mer, kanske sitta en stund i babysittern när han fått ny blöja så mamma kan få duscha.. Ska göra ett försök iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0