Sicken sömntuta

Idag åkte vi till Linköping och beställde ny diskho, kolla blandare och kakel till köket.. Jag längtar till köket är klart, än har vi inte ens börjat men ska väl börja lite smått nästa vecka, och sen kommer köket den 29 nu om allt går som det ska..

Vi kom iväg hemifrån vid ca 12-12.30, Vince somna direkt i bilen och sov hela tiden i Linköping, kom hem runt 16 då vakna han fick ny blöja och mat sen somna han igen.. Det tackade mamma och pappa för då kunde vi oxå ta oss en lur=) Och så sov vi alla i soffan ett tag men när vi vakna så fortsatte Vince sova till efter kl.20.. Nästan hela dagen har han sovit så nu kommer han väl vara vaken ett, bara han är glad så är det mysigt att se hans blå..
När jag vakna så frös jag som en tok, men en varmdusch hjälpte mig.. Tror jag håller på att bli lite förkyld, hoppas bara det inte blir en dunderförkylning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0