Natt

Uppe mitt i natten och ger lille prinsen mat.. Funderar på om jag sen ska lägga mig i sängen eller om jag ska bädda ner mig i soffa igen.. Sängen är himla skön så jag tror nog jag tar några timmars sömn i den..
Vädret varnade för snökaos inatt/idag men hittills har det inte kommit nån snö och det verkar inte vara jättekallt som det var natten innan då våran inglasade altan inte har is på rutorna, men blåser det gör det verkligen.. Jag hoppas inte det blir jättekallt och snö idag då jag och Vince ska ta med oss Sara in till Motala och shoppa lite, och det kan bli lite jobbigt i så fall eftersom vi fortfarande har sommardäcken på.. Vi hoppas på det bästa..
Nu har Vince somnat igen så vi ska ta och krypa ner i sängen då, får se hur länge vi får sova den här gången..
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0