Lurad

Kl.24.30 ungefär släckte jag lampan igår.. Vid kl.5 vakna Vince första gången, oftast sover han 4 timmar, så upp och ge mat och byta blöja.. Kommer i säng igen vid 5.40, får sova en timme sen var det dax igen då väcker han sin mamma.. Trött som en jag vet inte vad tar jag mig upp iaf, tar med mig täcke och kudde ut så jag får sova en stund i soffan sen.. För att få med allt ut på en gång så bäddar jag ner kudden och Vince i täcket.. Jag lägger ner hela paketet i soffan och går på toa, när jag kommer tillbaka vad gör Vince då?? Jo han ligger på min kudde i mitt täcke och sover.. Vad va det för mening med att väcka mamma då kl.6.40?? För att inte väcka honom så låter jag honom ligga kvar där och lägger mig ner i soffan i min morgonrock, med en soffkudde och utan täcke.. Men det funka det med, jag fick sova till 8.30.. Nu har han fått i sig lite mat och somnat igen, funderar på om jag ska ta mitt täcke och lägga mig och slumra en stund jag med igen..
Har skaffat mig en bröstpump så nu ska här börja pumpas så det finns så kan Daniel gå upp på morgonen så mamma kan få sovmorgon kanske en dag i veckan;) det skulle va skönt..

Kommentarer
Postat av: Eva

Vilken fin bild gumman! Hur har du gjort den??

Saknar kramar

2010-11-06 @ 19:45:03
URL: http://mythoughtsinlife.blogg.se/
Postat av: Jella

Tack=)Vi kan göra om i kameran..

Saknar dig med!

2010-11-06 @ 23:58:01
URL: http://jellasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0