Läkarbesök

Idag har jag varit på vårdcentralen och träffat doktorn.. Har en längre tid haft problem med mina öron, började med ett litet sår i ena örat som jag inte kunde låta bli såklart.. Men det försvann efter ett tag men istället så började det komma vätska, som det rann vatten i örat.. Och efter ett tag började det även i det andra örat, har som sagt haft det ett tag, minst 2 månader.. Har inte gjort nånting åt det utan bara väntat på att det ska försvinna men uppenbarligen så ville det inte bli bra.. Läkaren sa att det var som eksem i hörselgången, hade troligen blivit lite bakterier utav såret.. Så nu fick jag örondroppar som förhoppningsvis ska göra det bra..

Igår var vi på familjeomsorgen och skrev på papper så Daniel blev pappa på riktigt.. Nu kan han inte smita ;) Fast det tror jag inte han någonsin skulle vilja..
Om 3 timmar ska vi till bvc och väga och mäta, det ska bli spännande för det har vi inte gjort på 2 veckor.. Kul och se hur stor han blivit.. Samtidigt som det är väldigt roligt att han växer och blir större, är med mycket mer och skrattar och är glad (ibland, just nu känns det som han är rätt gnällig) så vill jag ha kvar honom liten..
Åååhh är fortfarande himla kluven över vad jag ska göra med mitt hår..
Vad tycker ni om den här frisyren?? Kanske kan vara nåt att börja med, inte för kort.. Smyga lite först och ta lite i taget.. Va tror ni??

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanonfin frisyr:-)

Puss

2010-11-20 @ 18:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0