Fredagsmys

Idag blir det jag och massa grabbar här, fast jag har ju Embla såklart men hon sover mest och Vince vill ju vara mest hos mig, det är ju jag som har maten, men han säger inte så mycket.. Nää, men min Sara är i Östersund så då passar vi på att ta hit hennes man och Sebastian  och har en kortkväll då Sara hatar att spela kort.. Men hon saknas här.. Och vi låter nog Idol stå på..
Jag har varit duktig idag och inte köpt nå godis, det var längesen jag hade en helg utan godis, ett Pringlesrör vart det till mig.. Jag tänkte jag skulle pröva en helg utan, fått för mig att Vince kanske kan få ont i magen av allt bös som finns i godis.. Jag vet inte, men vi får se..

Kommentarer
Postat av: Amokk

de e nog mest choklad du ska passa dig för. =o)

2010-11-19 @ 18:35:30
Postat av: Vilka små söta tröttmussar <3 /moster

2010-11-19 @ 21:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0