En sak till (eller fler) till önskelistan

Inte för att jag förväntar mig nåt i varken födelsedagspresent eller julklapp i år, behöver verkligen inte ha nåt heller är glad om jag får vara med familj och vänner.. Men, det finns ju alltid saker man vill ha.. En sån här klocka tex, eller fler i olika färger så man kan variera sig lite.. Dem hade 2-pack oxå så man sparade 100 kr, 1 för 249 kr och 2 för 399 kr, hur fiffigt var inte det?? Finns massa olika roliga klockor på den här sidan http://www.aldora.se/product_info.php?cPath=48&products_id=4281
Det är iaf sån här klocka jag vill ha
Kan ta en i varje färg;) fast helst vill jag ha en orange och en grön

Kommentarer
Postat av: Moster Ingela

Orange har jag,jättefin!!

2010-11-15 @ 15:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0