Dum, dummare

Det var fruktansvärt korkat av oss att åka till Motala idag med bara sommardäck och att jag dessutom hade Vince med mig i bilen var ännu mer korkat.. Nu gick det ju som tur var bra, men jag gör inte om det.. Krocka höll vi på att göra, det var riktigt nära.. En mötande bil skulle svänga och bilen bakom valde då att köra om, hur jävla dum får man vara och köra om när man får möte!! Inte en chans hade jag att bromsa (hade inte hjälpt även fast det inte varit halt) så fick köra ut nästan i diket för att klara oss, kunde gått riktigt riktigt illa..
Skulle köpa lite kläder till mig själv, inte så kul att gå i mjukisbyxor eller mammabyxorna varje dag för att man inte kan ha sina andra kläder.. Så är det ju när man fött barn för 5 ½ vecka sen men lite fin vill man ju kunna känna sig.. Hittade två stickade tröjor, var oxå ute efter några leggings/taights i glada färger men hittade inget, mycket besviken.. Sen kunde jag ju såklart inte låta bli att köpa nåt till Vince, blev en body och en byxa från Kappahls collection Newbie, bara älskar den collectionen.. Vince fick även en lika dan uppsättning, fast annan storlek och färg av Sara och Rickard (som jag fick välja;)) det tackar vi för.. Bild får ni imorrn..
Vill göra nåt med mitt hår.. Tycker det är väldigt fint med page men tror inte jag passar i det, så det skippar jag nog.. Men två alternativ har jag hittat.. Vad tycker ni??
'
Snygga frisyrer tycker jag, gillar luggen på den nedre bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0