dag 5

Golvet är färdigt, kanon blev det.. Nu väntar jag bara på att resten av köket ska bli klart, längtar massor och jag tror det kommer bli så bra.. Vi ska se om vi kan få tag på en reparationstapet som vi kanske kan få upp i helgen och sen på med nån ny fin tapet.. Har inte hittat nån än men vill ha nåt grårandigt..
Idag har det varit en riktig slappardag, har inte gjort speciellt mycket.. Var ute och skottade lite medans Daniel och Vince var iväg en sväng.. På fredag har jag bokat tid hos frissan, så då måste jag ha bestämt mig för hur jag ska göra.. Det blir nog den längre frisyren, tycker det är skönt att kunna sätta upp håret speciellt när jag ammar och bara går hemma..
Nu ska jag försöka få min prins att sova så jag får gå och lägga mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0