1a på önskelistan

Jag har nu köpt halsbandet som jag ville ha.. Hitta en liten affär här i stan som gör sånna, så nu har jag mitt halsband med en bricka som det står Vince på och en som det står Daniel på.. Men nu har jag ju såklart hittat en ny bara-måste-ha, men den får jag sätta på min önskelista (tur det är födelsedag och jul snart) och på toppen av listan står den oxå.. Önskar mig iof sig inte så mycket annat egentligen..
Hur mysig och underbar ser den inte ut att vara!?! Det var kärlek vid första ögonkastet!!
Har inte bestämt vilken färg jag vill ha än, men tycker den lila är snygg.. Fler färger finns på den här sidan http://www.onepiece.no/store.php?cPath=136_139&language=SV

Kommentarer
Postat av: Pappa

Teletubbies, jättekram........

2010-11-05 @ 12:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0