1a advent

Dålig uppdatering i helgen, har som vanligt inte hänt så mycket.. Den största händelsen var väl att jag klippte av mig håret, känns bra, bild kommer sen.. Det bästa med helgen var att vi fick tillbaka alla våra bilder som försvunnit, vet inte om det var alla men dem viktigaste, från förlossningen och bilder på min stora stora mage.. Känns så himla skönt.. Vi hade inget hopp kvar efter vi hade skickat iväg hårddisken men en personal på ON/OFF tipsade om att vi kunde köra minneskortet i nåt recoverprogram, så även fast vi raderat bilderna så gick dem att hitta..
Igår var Anna och Ante med barn här, mycket trevligt.. Det var jättekul att umgås med andra som har barn, känner ju inga här med barn.. Än.. Vi längtar ju efter Saras och Rickards bebis, kommer bli så himla kul sen.. Sen ska vi väl gå på mammagrupp, öppna förskola och babysim så då lär vi väl känna lite fler mammor här nere, babymassage skulle vi få gå på oxå det verkar mysigt..
Som sagt, första advent idag.. Har inte pyntat nåt för det är så himla rörigt här hemma men jag ska väl försöka få upp lite i veckan, på dem ställena som går.. Det enda som kom upp idag var adventljusstaken, blev ingen frukost innan den stog på bordet..
Ibland saknar jag magen men inte när jag ser dem här bilderna.. Den sista tiden var tung och jobbig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0