Vilken helg

I torsdags åkte vi hem till mamma i Nyköping.. På vägen upp i bilen fick Daniel känna sin första spark, mysigt.. Skönt att komma hem till mamma och bli lite bortskämd, så är det alltid när man kommer dit..
På fredagen åkte vi ganska tidigt från mamma för att gå på farfars begravning, inte så kul, men det var ganska roligt att träffa släktingar jag inte träffat på flera flera år.. Skulle ta i hand och hälsa på en som stod där men han ger mig en kram och säger "det var inte igår", jag hade inte en aning om vem det var men kom på en liten stund senare att det måste ju va min kusin.. Vilken koll man har, fast å andra sidan så var det 9 år sen jag träffade honom så det var väl inte så lustigt egentligen.. Efter begravningen åkte vi till mormor och morfar och åt mat och fika, alltid lika trevligt.. Passade på att träffade ett par kompisar, som oxå ska ha barn fast inte förrns i början av nästa år, nån timma innan vi åkte ut till pappa i Nykvarn.. Så roligt att vara gravid samtidigt som en kompis, synd bara att vi bor så långt från varandra..
Hela fina Familjen Nilsson
Och så var det dop på lördagen, lilla Jenna skulle döpas, och vilken överraskning vi fick.. Det blev bröllop oxå, såå himla roligt det är ju inte varje dag man får gå på bröllop och nu får vi gå på två under samma år.. Nästa ska jag dessutom vara tärna på, ska bli riktigt kul.. Men jag vet inte riktigt var jag ska få tag på en klänning, svårt att hitta fina mammaklänningar plus att jag vet ju inte hur stor jag kommer vara i augusti.. Ni får gärna tipsa om vart jag kan hitta nån!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0