Sköööönt

Fick ig första gången jag gjorde medicin-provet men förra veckan var jag ju och gjorde om det och fick g+, känns så skönt att ha det ur världen nu.. Nu är det bara uppgifterna jag har att koncentrera mig på.. Om läraren bara kunde inse att man inte behöver göra saker och ting svårare än det är så skulle det nog gå mycket bättre men nu är hon väl nån slags perfektionist och tycker att allt ska vara perfekt från början.. Om man bara satsar på att bli godkänd så borde det räcka för henne, det är ju upp till mig.. Men hon verkar tycka att alla ska upp på mvg-nivå och det stör mig och många andra vet jag.. Men men det är bara att göra så gott man kan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0