Halvvägs

Igår gick vi in i v.20, vart tog dagarna vägen?? Inte för att det gör mig nåt att det har gått så fort för om resten av tiden går lika fort så har jag snart min plutt här=) Samtidigt som jag vill att tiden ska gå fort så vill jag ju inte att sommarn bara rusar förbi.. Men antingen så kommer det bli så, jag fortsätter må toppen och sommarn är över på ett kick eller så kommer det bli jättetungt och jobbigt och sommarn blir lång, varm och seg.. En sån sommar som man hade velat haft om man inte gick och väntade på en plutt..
Nu har jag varit sådär dålig på att ta kort på magen igen, ja jag är inte bara dålig på att lägga ut bilder, jag är dålig på att ta dem oxå, vilket jag säkert kommer ångra sen.. Men jag ska försöka komma ihåg att ta en bild imorrn..
Imorrn ska vi på rutinultraljud oxå, ska bli såå spännande.. Börjar bli lite nervös faktiskt.. Jag har inte vart speciellt orolig under graviditeten men innan varje ul så blir jag nervös och lite orolig.. Men det ska väl se bra ut den här gången oxå, får vi hoppas.. Kommer med en update efteråt..
Nu har vi äntligen fått ut den där stora, fula tråkiga pannan vi hållt på och eldat i i vintras.. Visserligen så har den stått i ett rum där ingen sett den men jag hatar den ändå, såå skönt att slippa den.. Nu har vi fått bergvärme installerat men tyvärr, med det en jätteful gräsmatta.. Tur man inte har barn som ska springa runt där och leka nu, lite lerigt är det nu.. Men det ska vi ta och fixa till så det blir fint igen=)
Nee nu ska jag nog ta och sova så det blir torsdag=) God natt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0