Fredag, lördag, söndag

Fredagen börjades med storstäd, tråkig uppgift men skönt när det är klart.. På kvällen bjöd vi Sara och Rikard på plankstek, mmm så gott.. Vi hade planerat att gå ner till brasan men för det första så var det ju sånt typiskt valborgsväder så det ville vi inte gå ut i och för det andra så hade vi ingen lust över huvudtaget, så vi stannade inne och tittade på film istället och åt massa gottis.. Mycket trevlig kväll..
På lördagen fick vi besök från Nykvarn, Anna, Ante, Nova och Jenna, det var kul  det.. Blir ju inte allt för ofta man träffar dom där uppe så det var ju kul att dom ville ta en liten dagstur.. Vi fika, åt god mat och prata massa strunt och snusa bebis oxå såklart;) Man längtar ju inte mindre nu direkt när man fick gosa lite med Jenna, sötnosen..
Just nu längtar jag till ultraljudet på torsdag, undrar om vi får lyssna på hjärtljudet då oxå eller om dem gör det senare kanske.. Men spännande ska det bli..
Ja och idag spenderade jag mina första timmar av dagen på jobbet, slöpass 11-16.. Sen hem, duscha och iväg till Motala på bio.. Iron man 2 blev det, en bra film men fick en period där jag hade väldigt svårt för att hålla mig vaken men det var bara att plocka fram godiset igen så löste det sig ;) Sämsta biosalongen finns i Motala, ingen drickahållare, inget nackstöd och rätt som det är så försvinner ljudet.. Men filmen gick bara i dem mindre salongerna i Linköping så då kan man lika gärna åka till Motala, blir billigare oxå..
Imorrn ska jag till skolan och plugga, kul=) Men nu har jag bara en kurs kvar den här terminen så den ska jag se till att bli klar med snart.. Etiken blev jag godkänd i och det nöjer jag mig med, kan göra ett prov i veckan för vg/mvg men jag känner att jag måste satsa på att bli godkänd i medicinsk grundkurs oxå nu..
Jag tror jag kan ha känt bebis när vi var på bion, jag fick som små "puffar" strax under naveln och nu kände jag det nog igen.. Det känns nästan som att pulsen i magen slår ett jättehårt slag, det borde ju vara bebis!?!
Nä nu tänker jag lämna den helgen bakom mig.. God natt på er!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Läter som en bra helg :)

Vi fick inte lyssna på hjärtat på Rul. Det gjorde vi hos Bm besöket efter. Men ni kanske har anorlunda.

Hoppas det är bra med er.

kramar

2010-05-02 @ 22:43:22
URL: http://mammatillemelie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0