Fan fan fan

Hur klantig kan man vara???? Hade gjort ett bra arbete, vad jag tyckte det dög säkert inte åt läraren, men jag hade gjort hälften av arbetet klart iaf och det kändes bra.. Sparat som Studiearbete 5 och där låg det så fint.. Hade fått lite kompletteringar som jag skulle göra på två andra arbeten så jag skrev in lite i datan, spara som Studiearbete 5 "Vill du ersätta den som redan finns"? ja klart jag vill, jag har ju lagt dit mer.. Bara det att när jag trycker okej kommer jag på att det inte alls ska sparas som Studiearbete 5, shit allt borta.. Men det är lugnt, jag har det dokumentet uppe så det försvann inte.. Det gick inte att ersätta när jag hade det uppe, trodde jag.. Klicka ner mina dokument som jag hade uppe och skulle sen ta upp Studiearbete 5 igen, men nej det fanns inget kvar var bara mina kompletteringar som låg där.. FFAAAAAAAANNN!!!!!!!!!!
Får försöka göra om allt imorrn, fast det kommer nog inte kännas lika bra.. Men som sagt det spelar ingen roll vad man gör, läraren är inte nöjd ändå.. "Gör om, gör rätt" fast man har gjort rätt.. Dumfan!!! Den här dagen slutade verkligen inge bra för mig, så nu ska jag snart släcka ner och hoppas på en bättre dag imorrn..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad tråkigt, Daniel kan väl leta upp de på något vis kanske?!



Kram

2010-05-18 @ 20:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0