Längtar och längtar

Mamma har köpt lite bebiskläder som vi fick med oss hem och självklart var jag tvungen att ta fram och titta på dom, man längtar ju inte mindre då direkt men det är himla svårt att låta bli.. Jag kan inte förstå att vi ska få en sån liten plutt.. Magen växer och blir större, känns som den blir större och större för varje dag som går.. Längtar till man verkligen ser att man är gravid..

På tisdag ska vi se igen om bebis mår bra och det tror jag att den gör.. Längtar, tror det är lite lättare att slappna av nu när man redan vart en gång och man vet att det verkligen är ett liv där inne.. Förra gången var jag så spänd och lite nervös för man visste ju inte.. Men nu är jag bara förväntansfull..
Bjuder på en magbild v.13

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad roligt med bilder! Kraam

2010-03-19 @ 22:16:41
URL: http://metrobloggen.se/svartaliljan
Postat av: Maria

visst är det svårt att inse =) Det kommer gå så fort.

kramar

2010-03-20 @ 15:32:07
URL: http://mammatillemelie.blogspot.com
Postat av: Mamma

Oj oj, vilken fin mage:-) vilken explosion från ena dagen till den andra, du blir väl som jag 27 kg upp, hi hi. Kram på er

2010-03-21 @ 12:24:04
Postat av: tessan

ja det är ovärkligt men den finns där :) man fattar inte änns idag att man är mamma.. jag fick oxå tidig mage.. ja du får hålla oss uppdaterade med magbilder o hur ni mår ;) puss från oss

2010-03-21 @ 16:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0