Ul nr.2

Ja, som sagt så var vi på ultraljud nr 2 idag och det var ännu häftigare än förra gången, nu var den trots allt 6,5 cm =) Nästan dubbelt så stor än förra gången.. Man såg mycket bättre nu och den rörde på sig massor, drack vatten och försökte stoppa in tummen i munnen, riktigt häftigt.. Längtar till nästa gång, fast dit är det ca 7 veckor kvar..
Ska pröva sen om jag kan lägga in en bild, dom var så gryniga och så måste jag ta kort med kameran för att få in dom i datorn och det vet jag inte om det blir nå bra men ska pröva..
Efteråt åkte vi och köpte vagn, hitta en bra kampanj så då får man väl slå till.. En Brio Sing blev det iaf, hoppas vi kommer vara nöjda med den..
Annars händer det inte så mycket här nere, jobbar och pluggar och slöar=)

Kommentarer
Postat av: Maria

åh va mysigt =) lillskrutt!

Ni kommer garanterat va nöjda med vagnen =)

2010-03-24 @ 08:40:29
URL: http://mammatillemelie.blogspot.com
Postat av: Anna

Hmm..av erfarenhet så är de ingen hit på snö o slask.. men annars tror jag nog ni kommer vara nöjda med vagnen. Vågat o köpa den så tidigt, men de finns väl såna här vad heter de, förlossningsgaranti va?? Vi längtar så efter bebisen, kan de inte va september snart.hehe, eller nej vi tar sommaren först. Kram kram

2010-03-24 @ 09:41:24
URL: http://metrobloggen.se/svartaliljan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0