Längtan

Tack för gratulationerna!! Allt känns fortfarande så overkligt, även fast jag sett det lilla pyret.. Jag ska bli mamma..?? Konstigt, men otroligt roligt!! Har längtat efter det här länge, så nu är det äntligen min tur.. Idag går vi in i vecka 12 och det är 2 veckor kvar till vi får gå på ultraljud igen=) Längtar..
Imorrn åker vi uppåt för att hälsa på släkt och vänner, stannar först hos mamma i Nyköping en natt och på fredag åker vi vidare till Södertälje och Nykvarn, ska bli himlans kul..
Helt underbart med detta härliga väder oxå, längtar till snön försvinner och ännu mer till magen kommer fram mer och mer ;) Lite större har den ju blivit men det syns ju inte att jag är gravid, ser bara ut som jag gått upp i vikt.. Men snart ska den väl bli större och man kan se att jag är gravid..

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag kan säga så här att jag börjar fatta nu att jag är mamma ;)

Längtar till på lördag

kram

2010-03-10 @ 20:10:24
URL: http://mammatillemelie.blogspot.com
Postat av: Anna

Ska bli kul o träffa er, hoppas ni hinner titta förbi. Nu e inte Nova hemma, hon åker iväg på en liten vintersemster till stugan med mamma o farsan.. men Jenna vill gärna träffa er. Kläderna ni köpte är så himla söta på henne. Saknar dig! <3 puss o kram

2010-03-11 @ 07:46:13
URL: http://metrobloggen.se/svartaliljan
Postat av: Anna Olsson

Jag säger som Maria, jag fattar nu att jag är mamma =)

2010-03-15 @ 11:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0