Kanonhelg

Tack alla nära och kära för en toppenhelg, god mat och gott fika.. Alltid lika kul att träffa er, synd bara att vi inte kunde träffa alla.. Tessan fick vi hoppa över denna gång då jag är lite rädd för bajs- och kräkbacillerna, jag klarar mig bra utan dem.. Men det får bli nästa gång.. Hade längtat efter min mormor och morfar men dom var oxå sjuka så dom får jag fortsätta längta efter =(
Det var kul att träffa Bine och Johnny oxå, det var inte igår.. 1 ½ år sen jag träffa Bine och sen kom vi nog fram till att det var snart 3 år sen jag träffa Johnny, synd bara att det blev så kort tid nästa gång får det bli längre stund..
En till jag saknar är min Eva, det går alltid för lång tid mellan gångerna.. Måste ses snart!!!
Är toktrött efter helgen, har inte fått den sömn jag behöver.. Jag måste ju få sova middag på dagarna men det har jag inte haft tid med så 3 dagar utan en middagslur, helt slut..
Nu ska jag se på Wipe out =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0