Fegis..

Ska jag nånsin lära mig att vara ensam på natten?? Daniel har ju faktiskt jobbat natt sen vi träffades och innan det bodde jag ju ensam men det var lättare i lägenhet.. Har egentligen aldrig tyckt om att bo på bottenvåning och det är vanligare med villainbrott än inbrott i lägenheter, borde det ju va iaf.. Det blir definitivt inte bättre av en känslig mops som skäller för minsta lilla, blir ju livrädd när hon sätter igång.. Hade ju vart bättre med en stor hund istället så om det skulle komma in nån så blir dom rädda åtminstonde..
Kommer aldrig glömma när jag bodde i min etta i Nyköping (bottenvåning) och jag vaknar mitt i natten av att någon försöker ta sig in.. Ringer mamma, tror klockan var kvart i 3, helt hysterisk och talar om att nån försöker ta sig in.. Hon skickar upp sin gubbe, tur vi inte bodde så långt från varann, men innan han kommer så ringer det på min mobil från skyddat nummer, det var som en skräckfilm (har nog sett för många).. Men det var polisen, dom trodde att det bara var nåt fyllo som gått till fel lägenhet och som tur var så var det ju bara det.. Men jag gick med ner till mamma och sov iaf för det var väldigt otäckt.. Att vakna av att nån drar och sliter i dörren, det ljudet sitter kvar i huvudet..
Sen sover jag ganska illa nu, vaknar flera gånger och tittar på klockan.. Ganska jobbigt.. Och så har jag kommit in i en period och drömmer mardrömmar och det är inte kul att vakna av en sån och vara helt ensam hemma, men men jag ska väl överleva..
Nu ska jag försöka somna, tror inte det är några problem är rätt så trött.. Imorrn ska jag åka och besikta bilen, det ska nog inte heller vara några problem..
God natt!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja det kan vara läskigt ibland. Du får träna embla att attackera =)

2010-03-22 @ 07:11:31
URL: http://mammatillemelie.blogspot.com
Postat av: Mamma

Lilla gumman, kanske känns bättre om du sover på övervåningen, du är lik moster din:-)



Puss

2010-03-23 @ 17:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0