=)

Skönt nu har jag fått 6 helger inbokade på jobbet, det känns bra att ha lite framförhållning och veta lite hur man jobbar iaf.. Förhoppningsvis så blir det massa mer jobb oxå..
Tiden går så himla fort, det har redan gått 3 månader på det här året och när jag jobbat mina 6 helger ja då är det dags för semester för alla andra så då går jag på schema, första perioden natt och andra dag.. Skulle egentligen jobbat natt båda perioderna men barnmorskan trodde det skulle bli för jobbigt..
Har beställt lite kläder som kom idag, hoppas det är nåt som passar och som jag kan ha i sommar.. Köpte lite klänningar och tunikor så vi får se, hoppas jag får plats med en mage där i=)
Borde sätta mig och plugga lite men etik är ju så tråkigt, men det ska vara klart snart så det är bäst jag sätter mig en stund..

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tyckte förmiddagarna va jobbigast, för man e ju så trött o speciellt på morgonen. Så natt passade mig perfekt. kram

2010-03-31 @ 20:16:51
URL: http://metrobloggen.se/svartaliljan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0