V.26

Idag har vi gått 25+0 veckor.. Kan man skriva så?? Aja ni förstår väl vad jag menar, v26 börjar nu iaf.. Idag var vi hos barnmorskan och fick bli stucken i armen, men det gick bra och alla mina värden såg bra ut oxå.. Ingen graviditetsdiabetes här inte, jag har tänkt att eftersom jag haft en så bra graviditet hittills så skulle jag väl åka på nåt sånt, men dem värdena var bra oxå så jag får väl en riktigt mardrömsförslossning istället eller en jävlig unge ;)
Nu fick vi äntligen höra hjärtljuden oxå, som vi längtat.. Men jag tyckte inte det var jättespeciellt som alla sagt, självklart var det häftigt att få höra det lilla trollet som ligger där inne och sprattlar men jag tyckte det var häftigare med ultraljud.. Daniel däremot var mer exalterad än mig..
2 veckor kvar tills jag börjar på schema.. Längtar jag?? Njae både och, ska bli himla skönt att veta när man jobbar och när man är ledig.. Är man ledig så är man, då ringer ingen till en kl.6 på morgonen.. Och så är det bra att få ihop lite pengar.. MEN, jag skulle oxå vilja ha semester.. Jag får ju visserligen vara hemma sen och mysa, men det blir ju under hösten och vintern ja och så får jag lite på våren oxå men sen är ju tanken att jag ska jobba nästa sommar igen.. Men det gör inte jättemycket jag får ju som sagt vara hemma och mysa med min trollunge=)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja man kan skriva så.

Gått med jordgubbar. Precis som man ska äta dom.

Synd att jag jobbar ihelgen. HAde varit så kul att träffa er annars. Men ni får komma och hälsa på i nya huset sen :)

Ha det gött

kram

2010-06-16 @ 20:01:19
URL: http://mammatillemelie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0