V.25

Klockan har inte ens slagit 21 och jag ligger redan i sängen, trött som en jag vet inte vad.. Jag hoppas inte att det är tröttheten som redan kommer tillbaka, för så trött som jag var i början av graviditeten orkar jag inte vara i 15 veckor till.. Så den kan gärna få vänta ett tag till.. Men om det är det enda jobbiga jag ska behöva stå ut med under graviditeten så går det väl an.. Annars mår vi toppen, tror jag, det är iaf fullt liv och rörelse om dagarna där inne så himla mysigt.. Men jag längtar oxå, fast det hör väl till.. Inatt drömde jag igen att h*n hade kommit ut, vi skulle på nån resa och mamma fick hjälpa mig och packa för jag visste ju inte hur mycket man behövde ha med sig av allt=) Undrar hur det blir första gången man ska åka bort med den lille.. Konstigt nog så vet jag inte om det var en tjej eller kille jag hade i drömmen, dom andra gångerna har det alltid varit en flicka..
Magbild tagen idag 25+0
Mina mysmongon=)

Kommentarer
Postat av: Maria

ojoj växer så det knakar. Man lär sig sånt där snabbt vad man behöver och inte. Du har ju några proffs att fråga också ;)

Jag drömde att jag födde en tjej varje gång jag drömde om det ;) och se...det blev en tjej. det är nog en lite sessa du har där.

Tröttheten är inte rolig. Passa på att vila så fort du kan. Jag ångrar lite att jag inte låg på soffan och kolla på film eller läste en bok så fort jag fick chansen.

Sköt om er.

kramar

2010-06-08 @ 22:01:02
URL: http://mammatillemelie.blogspot.com
Postat av: Mamma

Vilka gostroll om ngr månader är Daniels andra arm också upptagen:-)

Oj vad magen växer, precis som de ska vara, brun o fin är du:-)



P&K

2010-06-10 @ 07:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0