V.24

Ja, idag går vi in i vecka 24.. Känns toppen "bara" 16 veckor kvar =) Fast hittills har det gått väldigt fort så förhoppningsvis fortsätter det så, så vi snart har våran lillplutt här.. Magen blir större, naveln mindre och kilona fler;) Nej, jag har faktiskt inte gått upp mycket alls.. Vägde mig nu på kvällen och då var det bara 5 kilo upp, v.24 och bara 5 kilo det är inte så dåligt.. Men jag klagar inte, fast som sagt 16 veckor kvar så kilona hinner ju öka  på dem..
Mamma skickade ett mejl härom dagen, hon hade köpt 3 plagg till plutten, hon kan ju bara inte låta bli;) Ett utav plaggen var en Calvin Klein-pyjamas, det ska vara fint till den bästa..

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag hade nog gått upp 10 kilo så långt. Minst ;)

2010-06-02 @ 08:06:30
URL: http://mammatillemelie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0