Tråkdag

Nu är det knappt tre veckor kvar till jag går på mitt sommarschema, det är så skönt att ha ett schema så man vet när man ska jobba.. I morse blev jag väckt kl.6.45 och då vill dom ha in mig så fort som möjligt, 7.10 var jag på avdelningen ombytt och klar.. Som tur är så har jag fått in en ganska bra dygnsrytm, iaf när Daniel jobbar, då går jag oftast och lägger mig när han åker till jobbet vid kl.22 och så kommer jag upp skapligt..
Daniel håller på och monterar våran nya grill så nu väntar vi bara på att det ska bli bra väder så vi får använda den oxå..
Jag var visst en vecka i förväg igår när jag skrev inlägget, jag skrev att det var v.25+0 fast det ska ju vara 24+0, ja 24+1 idag då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0