Sommarfin

Lite ljusare, lite finare och lite fattigare, trodde jag ja.. Ja ljusare och finare är jag men inte fattigare, tydligen rikare insåg jag nu när jag såg att jag fått lönen idag=) Det känns bra det, att den kom 2 dagar tidigare än jag trodde..
Kom nyligen hem från ett besök hos frisören, gjort mig lite sommarfräsch med lite klippning och slingor.. Är inte mycket ljusare men meningen var mest att jämna till utväxten, orkar inte hålla på och färga hela tiden speciellt inte nu på sommaren då håret blir väldigt solblekt.. Jag är nöjd förutom vad det kostar att gå till frisören, 1000 kr fick jag betala men det får man vara värd att unna sig nån gång ibland=)
Funderar på om jag ska gå ut och lägga mig i solen en stund, men Daniel kommer hem snart och jag är lite sugen på att åka ner till hamnen och äta en glass så jag väntar nog tills han kommer hem så får vi se sen..
Lägger ut lite bilder lite senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0