Shopping

Var i Motala en sväng idag med Sara.. Skulle köpa ett par shorts, det blev 2 och en bikini och en bh och lite kläder till plutten;) Bikini var ju inte sådär jättelätt att hitta nån finare, inte så lätt att hitta nån bra över huvud taget när jag var tvungen att köpa en bh i DD :S Men jag hittade en som var okej tillslut, men fortsätter det såhär så får jag köpa en ny senare i sommar..
När vi var inne på HM så var jag duktig och undvek att gå till barnavdelningen, för jag kan ju inte låta bli att handla men sen på Lindex har dem barnavdelningen precis bredvid bh:arna så då var det inte lika lätt att undvika så det blev lite smått och gott.. När jag kom hem skyllde jag på Daniel, jag var ju tvungen att köpa lite i färg eftersom han påpekade en gång att det mesta jag köpt var i grått, men det gick han inte på=) Han tycker att det börjar bli mycket kläder nu.. Men kan det bli för mycket?? Ja det kan det väl men vaddå jag har inte ens en full byrålåda;) Tur han bara skrattar åt mig..

Kommentarer
Postat av: Eva

Vilken tur du hittat en sån bra kille gumman =)

Saknar dig!!! Pussen!

2010-06-14 @ 17:33:43
URL: http://mythoughtsinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0