Helgen..

Yes, Sex and the city blev det i fredags.. Den var bra, ettan var bättre men den var bra 2an oxå.. Efter bion så ville vi inte att kvällen skulle ta slut så vi hämtade Embla och köpte oss en varsin glass som vi tänkte äta vid en strand.. Men vi vände lika fort som vi kom, det var fullt med mygg stora svärmar, så vi åkte ner till hamnen i stället men det såg lika dant ut där så vi åkte hem och satte oss i soffan och kolla på teve istället, så kul var våran fredagskväll.. Men det blev bio iaf=)
På lördag jobbade jag till kl.16 sen kom Sara och Rikard och grilla, vi satt och mös på altanen enda till kl.01 tror jag.. Det är så härligt nu när det är sommar..
Idag har jag inte gjort så mycket, jobbat några timmar  och sen vet jag inte vart tiden tog vägen..
Daniel och hans morfar har arbetat med staketet igår och idag så nu är det färdigt och fina brevlådan vi fick av mamma har äntligen kommit upp, såå fint blev det..
Embla tigger isglass i värmen

Kommentarer
Postat av: Maria

Äh vad då mygg. Nu tycker jag du är skinkig ;)

Jätte fint staket!

kram

2010-06-07 @ 14:40:29
URL: http://mammatillemelie.blogspot.com
Postat av: Mamma

Verkligen jätte fint, bra jobbat. Kram

2010-06-07 @ 19:44:46
Postat av: Ingela

Jättefint, duktiga killar ;))

moster

2010-06-08 @ 15:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0