God natt

Det blev ingen glass nere vid hamnen idag så det får bli en annan dag, det ska väl hinnas med i sommar hoppas jag.. Nåt mer jag vill göra i sommar är att åka till Söderköping och äta glass, ska verkligen försöka så vi kommer iväg dit nån dag..
Jag gick iaf ut och la mig i solen en stund så idag har magen fått lite färg=)
Några bilder blev det inte av att vi tog idag så det får nog bli efter midsommar istället.. Jag funderar på om vi ska gå till en fotograf och ta fina bilder på magen, och oss såklart ;) det kostar runt 2000 kr men det kan det vara värt.. Då fick man oxå komma tillbaka och ta ett antal bilder när bebis kommit, det kan ju vara lite roligt tåls att tänka på iaf..
Nu ska jag försöka sova, om jag inte ligger och river sönder mig av alla myggbett, tur jag har xylocainsalvan på nattduksbordet=)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Glass glass o glass:-) Låter spännande med foton, men annars är jag en bra fotograf vet du, behöver bara en lyxigare kamera:-)

Trevlig midsommar



Puss

2010-06-24 @ 18:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0