Djurplågare

Jag plockade 4 sniglar från tomten, la i en burk och saltade på dem.. Kändes lite elakt men dem är ju så vidriga, jag vill inte ha dem i gräset.. Visste inte vad det var för sniglar, dem är bruna med svarta prickar, så jag googlade och dem hette tydligen pantersniglar.. Tydligen inte skadliga men som sagt vidriga.. Lite taskigare kände jag mig när dem inte var skadliga men va fan, jag vill inte ha dem..
Köpte en "tandborste" till Embla idag, en grön liten sak som ska vara bra för deras tänder.. Men inte tuggar hon på den heller, hon springer bara runt med den och gömmer den, hämtar den och gömmer den igen.. Nu ligger den visst på golvet nedanför sängen så nu ligger hon och piper och skäller om det..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Pussgurka:-)

2010-06-23 @ 08:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0