V.30

Nu är det 10 veckor kvar till bf, tiden går fortfarande så himla fort och det får den gärna fortsätta göra.. Det sparkas och sprattlas för fullt där inne, mysigt.. Det känns att det börjar närma sig, jag börjar känna mig stor och pluffsig trots att jag bara har gått upp 7 kg.. Havandeskapsblankett är utskriven, ska fyllas i och skickas in men vi får se sen hur mycket jag orkar jobba.. Kanske inte tar ut nån havandeskapspenning men det är lika bra att söka ifall att, jag tror det lutar mer åt att jag tar ut än inte.. Det kan nog bli tungt att jobba dag, med tunga lyft och duschar och massa annat..

Kommentarer
Postat av: Pappa

Fina bilder! Vad är det för kamera ni köpt?

2010-07-16 @ 10:53:26
Postat av: Maria

Va fin du är =)

Jätte fin bild påer.

2010-07-18 @ 21:19:33
URL: http://mammatillemelie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0