Måndag

Nu har det mest negativa hittills i graviditeten börja komma, bristningar.. Inte mycket, ett par streck bara men dem är där och fler blir dem säkert.. Jag har alltid tyckt att det inte är så farligt, det blir ju så när man väntar barn.. Men nu när dem väl är där så är det inte så roligt, så farligt är det väl inte men lite irriterande.. Jaja det är bara att gilla läget, jag får ju ut nåt underbart utav det så det får det vara värt!!
En rygg börjar jag känna att jag har oxå, inte så farligt men börjar bli trött i den när jag jobbar.. Men jag har en sån skön graviditet annars så jag ska inte gnälla..
Det är en skön vecka det här, jobbar bara 2 nätter =) Nästa vecka blir desto tyngre då har jag 5 nätter, men det går det med.. Så den här veckan hoppas jag på fint väder, men gärna inte liika varmt som i helgen.. Hoppas på att jag får åka till Söderköping i helgen oxå och äta glass =)

Kommentarer
Postat av: Amokk

ska ni?? kanske kan mötas där o käka tillsammans??

2010-07-05 @ 22:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0