Måndag..

Sitter och väntar på mamma som ska komma och hälsa på men hon är nog den segaste människan i världen tror jag, hon tar alltid sån tid på sig att komma iväg men nu ska dem väl snart vara här..
Kul att det ska vara mulet hela veckan oxå.. Aldrig kan man vara nöjd, förra veckan var det alldeles för varmt och den här veckan klagar man på att det ska vara mulet.. Det borde jag ju tycka vara skönt, visst det behöver ju inte vara lika varmt som förra veckan men det får ju gärna vara sol känns ju lite roligare att åka till stranden då.. Vi får väl se vad vi hittar på i veckan då..
Imorrn går vi in i v.31, tiden går framåt iaf.. Det känns som att det är väldigt kort tid kvar, saker ska hinnas fixas och det ska ordnas men det tror jag vi hinner för samtidigt känns det som att det är väldigt lång tid kvar och jag vill att tiden ska gå fortare.. Men snart är vi nog där, ligger med smärta på BB och så har vi våran lilla plutt här..

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja du vännen de går fortare än du tror =) Sen fyller dom två rätt vad de är =P

Tack för komplimangen, de e roligt som attan att hålla på! =D

Får väl göra de en annan gång för skojs skull =)



Puss gumman, ta hand om dig!

2010-07-31 @ 19:25:39
URL: http://mythoughtsinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0